×
Home
 
Software Volume
 
Microsoft
 
Licenta Office 365 A3

Licenta Office 365 A3 for faculty - licenta anuala (12 luni)

Referintă: 266839
SKU: CFQ7TTC0LHPP-000H-1J1J
Compară:

Licenta Office 365 A3 for faculty - licenta anuala (12 luni)

30788
TVA inclus 258.72RON
51.98€

Actualizat acum 13 minute

În stoc  (100)



Cere detalii
Te notificam imediat ce articolul va fi publicat!


Comercializat din 07/12/2023
Ridică din Alege Easybox
Transport Gratuit
în cazul produselor cu o greutate mai mare de 30kg, se pot adăuga taxe de expeditie, comunicate ulterior de catre un operator
Toate prețurile includ TVA

Descriere Scurtă

Office 365 Education este o suită de aplicații Microsoft destinată instituțiilor de învățământ;Include funcții de colaborare online
stocare în cloud prin OneDrive și securitate avansată.
mai mult

Compară  

Descriere

Versiuni web de Word, PowerPoint, Excel, OneNote și Outlook

Versiuni desktop de Office pe un număr de până la 5 computere PC sau Mac per utilizator 

Aplicațiile Office instalate pe până la 5 tablete și 5 telefoane per utilizator

Microsoft Teams, un hub digital care integrează conversațiile, conținutul și aplicațiile de care școala dvs. are nevoie pentru a fi mai colaborativă și mai implicată

Blocnotesuri școlare și pentru cadre didactice

Grupuri din Comunitatea de învățare profesională

Chestionare de autoevaluare cu Forms

Relatări digitale cu Sway

Informați și intrați în dialog cu site-urile de comunicare și site-urile de echipă, pe tot intranetul, utilizând SharePoint

Soluții de conformitate cu un centru unificat de descoperire a informațiilor electronice

Administrarea drepturilor, prevenirea pierderii datelor și criptare

Servicii video la nivel de întreprindere pentru crearea, gestionarea și partajarea în siguranță a videoclipurilor într-o organizație

Dezvoltați aplicații fără a scrie cod, pentru a extinde rapid datele de business cu aplicații web și mobile particularizate

Automatizați fluxul de lucru în aplicații și servicii pentru a automatiza procesele de afaceri fără a scrie cod

Gestionați planificări și activități zilnice cu Microsoft Teams

E-mail cu o cutie poștală de 100 GB1

Spațiu de stocare personal nelimitat în cloud 2

Spațiu de stocare a e-mailului nelimitat cu arhivă locală

E-mail avansat, cu blocare din motive juridice și arhivare

Conferințe video HD

Găzduire de întâlniri pentru maximum 10.000 de persoane cu evenimente în direct Microsoft Teams

Evaluați riscurile și obțineți detalii despre amenințările potențiale cu Office 365 Cloud App Security

Permiteți ca tutorii sau părinții și elevii/studenții să-și planifice online întâlnirile cu profesorii, utilizând Microsoft Bookings

Analiza personală avansată cu MyAnalytics

Pentru fiecare licenta de profesor achizitionata primiti gratuit 40 de licente Office 365 A3 (O365-A3-SUYR) pentru elevi sau studenti

Vezi aici mai multe detalii pentru planurile Microsoft 365

 

mai mult

/5 reviews

  •    124 zile,15 ore si 44 minute

    Recomand cu incredere URY STORE. Servicii impecabile, comunicare foarte buna, produse livrate la timp. Mult succes cu business-ul!

  •    155 zile,2 ore si 22 minute


  •    176 zile,19 ore si 47 minute

    Am fost placut surprins de interactiunea cu personalul magazinului. Comanda s-a derulat normal, produsul ajuns cu bine. Marele atu este ca au produse care nu sunt aduse de alte magazine din tara noastra.

  •    178 zile,20 ore si 20 minute


  •    196 zile,20 ore si 50 minute

    Servicii de nota 10. Am achiziționat un o imprimanta multifuncțională și sunt foarte mulțumită atat de produs, cât și amabilitatea și promptitudinea personalului.

  •    197 zile,12 ore si 31 minute


  •    198 zile,o ora42 minute


  •    213 zile,2 ore si 14 minute

    Cooperare excelenta!

  •    220 zile,23 ore si 56 minute

    Foarte prompți și serviabili ! Laptopul încă nu l-am primit, dar serviciile au fost ireproșabile.

  •    239 zile,2 ore si 26 minute

    Am comandat un leptop la ei s-au mișcat foarte repede și ok.Recomand

  •    241 zile,19 ore si 45 minute

    O echipa foarte dinamica care știe să interacționeze cu oamenii.Am comandat un monitor care a ajuns intact și la timp .

  •    295 zile,19 ore si 30 minute

    Locație superbă,amabilitate,promptitudine, merită vizitat,și vei rămâne plăcut surprins de ceea ce vei vedea !!!

  •    311 zile,17 ore si 43 minute

    Copiaza denumirile de la Zona Store

  •    319 zile,21 ore si 36 minute

    Corecții si la timp

  •    329 zile,23 ore si


  •    338 zile,21 ore si 14 minute


  •    345 zile,3 ore si 34 minute

    LUP!

  •    351 zile,20 ore si 43 minute

    Am cumpărat o imprimantă HP 135a de la acest magazin. Totul a mers impecabil de la început: comunicarea a fost promptă, am primit la timp și în stare bună ce am comandat, iar la urmă ne-am mulțumit și felicitat reciproc! Recomand magazinul!

  •    357 zile,19 ore si 36 minute

    Oamenii sunt foarte prompți, s-au oferit chiar să verifice compatibilitatea produselor pe care le-am comandat de la ei cu cele comandate din altă parte. M-au ajutat cu sfaturi și link-uri către paginile produselor și driverelor. Recomand.

  •    361 zile,20 ore si 13 minute


Produsul este nou si comercializat in ambalajul original al producatorului.

Ce înseamnă refurbished? Ce înseamnă laptop refurbished și ce înseamnă calculator refurbished?

Un calculator refurbished reprezintă un computer în stare excelentă de funcționare. Spre deosebire de unul nou, acesta a fost folosit anterior.

Proveniență

Sursele noastre de tehnică de calcul recondiționată provin din echipamente de leasing și stocuri excedentare, în principal din Europa de Vest sau Statele Unite. Aceste surse asigură un flux constant de cantități considerabile de PC-uri brand, laptopuri brand, monitoare, servere, etc. Echipamente de leasing – corporațiile, companiile mari, instituțiile financiare sau cele guvernamentale tind să închirieze prin leasing tehnică de calcul nou-nouță de la mărci recunoscute și apoi să înlocuiască întreaga gamă de echipamente în cicluri de 3-5 ani. Stocuri excedentare – din diferite motive, vânzătorii tind să acumuleze stocuri excedentare de tehnică de calcul. Deși acestea nu se mai află în prim-planul dezvoltării tehnologice, acestea au fost și încă sunt considerate avansate și mai mult decât capabile.

Cum le pregătim?

1. Ștergerea datelor

În ceea ce privește implicările legale, ștergerea datelor este un pas extrem de important în procesul nostru de recondiționare, toate dispozitivele de stocare fiind șterse la primul contact. Datorită naturii surselor noastre de aprovizionare, există șanse ca date confidențiale să rămână în urmă pe sistemele informatice achiziționate de noi. Pentru a preveni posibilele breșe sau exploatări neautorizate, toate dispozitivele de stocare sunt șterse în siguranță în conformitate cu cele mai înalte standarde.
Dezasamblarea, reparația, înlocuirea, reasamblarea
După ștergerea datelor de pe dispozitivele de stocare, toate echipamentele sunt supuse examinării amănunțite și sunt verificate atât din punctul de vedere al functionalității cât și cel estetic. Aceasta este o etapă vitală a recondiționării, deoarece componentele defecte sau cele lipsă sunt reparate sau înlocuite pe loc de tehnicienii noștri. Totodată, în etapa aceasta putem reconfigura produsul în funcție de nevoile clienților noștri. În cazuri rare, se efectuează reballing la chip-uri BGA cu propriul nostru aparat de reballing de către personalul calificat. În cele din urmă se reaplică pasta termică pe componentele specifice și sunt montate restul componentelor, trecând la următoarea etapă.

2. Curățarea

Toate dispozitivele electronice inclusiv echipamentele IT necesită o curățare temeinică după perioade lungi de utilizare. Atât exteriorul cât și interiorul sunt curățate pentru a îndepărta praful, murdăria și diverse particule care se găsesc în interiorul sau pe suprafețele perifericelor. Tehnicienii noștri folosesc o combinație de aer comprimat și instalații dotate cu ventilatoare de evacuare de înaltă performanță pentru a îndepărta eficient praful de pe componente, radiatoare, canale și interiorul pereților carcasei. Exteriorul carcaselor, suprafața capacelor laptop-urilor, tastaturie și ecranele monitoarelor / LCD-urilor sunt curățate cu lichide de curățare specifice pentru a elimina orice urmă de praf și alte impurități cum ar fi urmele de adeziv. Controlul calității refurbishing Toate echipamentele trebuie să treacă printr-un test final de calitate înainte de instalarea software-ului și / sau ambalarea și transportul. Toate componentele sunt verificate de tehnicienii noștri, programele de depanare și benchmarking verifică stabilitatea și funcționalitatea sistemului, asigurându-ne că totul este pe deplin operațional. Toate rezultatele testelor sunt documentate și înregistrate digital. Dacă un echipament nu trece de controlul calității, acesta va fi trimis înapoi la dezasamblare și reparații. Dacă echipamentul trece testul, componentele externe care prezintă semne de uzură sau zgârieturi ușoare primesc un strat nou de vopsea sau li se aplică un strat de folie; Echipamentele din categoria 2 și 3 cu urme de lovituri și zgârieturi adanci pot fi supuse unor proceduri mecanice de reparație până când își recapătă forma originală; tastaturile decolorate ale laptopurilor sunt retipărite cu propria imprimanta specială pentru tastatură. De asemenea tastaturile pot primi o alocare și o limbă diferită chiar și la cererea clienților.

3. Instalarea softwareului

Odată cu finalizarea curățării și al controlului calității, tehnicienii noștri vor începe instalarea sistemelor de operare care pot include Linux sau Microsoft Windows, conform solicitărilor clienților noștri. Datorită parteneriatului nostru cu Microsoft, am obținut licențe pentru sisteme de operare (MAR) specifice partenerilor autorizați pentru recondiționare. Astfel, le putem oferi clienților noștri prețuri mult mai accesibile decât oricând pentru licențele sistemului de operare Windows. Tehnicienii software vă asigură că sistemele de operare instalate de noi sunt întotdeauna la zi cu cele mai recente service pack-uri.

4. Ambalare, transport

Toate echipamentele noastre sunt sigilate, ambalate, etichetate și gata de expediere la nivel național și internațional. Metodele și materialele de ambalare pe care le folosim îndeplinesc unele dintre cele mai înalte standarde pentru protejarea și menținerea integrității produsului în timpul transportului. Materialele noastre de protecție și de umplutură includ separatoare de carton de înaltă calitate și de înaltă densitate, folie individuală de protecție pe fiecare produs și folie cu bule mari (sau polistiren în funcție de tipul produsului).