×



PROGRAM SARBATORI





În perioada Sărbatorilor de iarnă, livrările și ridicările se fac după un program special.

De Crăciun (24 - 29 decembrie), luăm o pauză, însă revenim cu forțe noi in 2025.

De Revelion (30, 31 decembrie, 1,2,3,4 pana pe 7 ianuarie), sărbatorim Noul An alături de cei dragi.


Începând cu data de 8 ianuarie 2025 revenim la programul normal.

Sărbători fericite și un An Nou prosper!


Home
 
Imprimante si multifunctionale
 
Konica Minolta
 
Imprimanta multifunctionala laser color

Imprimanta multifunctionala laser color Konica Minolta bizhub c257i, A3, duplex, USB 2.0, Wi-Fi, Bluetooth, 25 ppm negru, 24 ppm color

Referintă: 296639
SKU: BIZHUB C257I_C1
Compară:
Branduri de top din categoria Imprimante si multifunctionale:

Imprimanta multifunctionala laser color Konica Minolta bizhub c257i, A3, duplex, USB 2.0, Wi-Fi, Bluetooth, 25 ppm negru, 24 ppm color

14,83532 lei
TVA inclus 12,466.66RON
2,505.91€


Stoc epuizat
Setează alertă stoc
Disponibil ultima data în:
10 decembrie 2024

Cere detalii
Te notificam imediat ce articolul va fi publicat!


Link producator :  konicaminol...
Garanție:  12 luni
Comercializat din 31/05/2024
Ridică din Alege Easybox
Disponibil ultima data in: 10/12/2024
Toate prețurile includ TVA

Descriere Scurtă

Multifunctional BIZHUB C257i cu capac documente OC-513
toner negru si color C/M/Y + masa dk 518X
Copiator cu DUPLEX si capac
printer DUPLEX color A3 de retea
scaner color de retea
set tonere
Viteza de printare si copiere : 25 ppm A4
12 ppm A3
2 casete hartie de 500 coli +tava bypass de 100 de coli
Memorie 6 Gb + SSD 256 GB
Garantie 12 luni
mai mult

Compară  

Optiuni :


Alege una dintre optiunile compatibile si beneficiezi de montajul si testarea gratuita

Poduse similare :

MODEL
ProducatorKonica Minolta
Modelbizhub c257i
Tip produsImprimanta multifunctionala
Tehnologie printareLaser
Mod printareColor
Format general ImprimantaA3
Printare fata/versoAutomat
FaxDa
Cod consumabilOC-513,DK-518x,TN-227C,TN-227Y,TN-227M,TN-227K,IU-217C,IU-217M,IU-217Y
CONECTIVITATE
USBUSB 2.0
Wi-FiDa
Retea RJ45Da
BluetoothDa
FUNCTII SPECIALE
Viteza printare monocrom25 ppm
Viteza printare color24 ppm
Rezolutie printare1200x1200 dpi
Rezolutie scanare600 x 600 dpi
Rezolutie copiere600 x 600 dpi
Rezolutie fax300 x 300 dpi
Capacitate alimentare500 coli
Capacitate tava iesire100 coli
Volum lunar recomandat10 000 pagini
Volum lunar maxim125.000 pagini
DETALII TEHNICE
Procesor1 GHz
Memorie6 GB
AfisajLCD
Dimensiuni571 x 661 x 786 mm
Greutate70 kg
Putere consumata1500 W
CuloareNegru
FUNCŢIONALITĂŢI

Box

  • Ștergere automată

    Ștergerea automată a fișierelor stocate într-o casetă de utilizator după o perioadă predefinită

  • Funcţie box

    Stocarea joburilor de imprimare, copiere, scanare şi trimitere fax pentru reaccesare în vederea trimiterii şi imprimării - pentru documente imprimate frecvent precum broşuri, formulare, liste de preţuri etc.

  • Acces online

    Acces la fişierele din boxul utilizator prin browserul web sau utilitarul operator box

  • Personal, Grup şi Public

    Definirea accesului utilizatorilor pentru boxuri diferite

  • Partajare

    Copierea documentelor dintr-un box utilizator în alt box utilizator

Functionality Box
Functionality Copy

Copy

  • Ştergere pagină goală

    Ştergere automată a paginilor goale, de ex. la copierea de documente mixte simplex şi duplex

  • Interfaţă de utilizator nouă

    Interfaţa de utilizator simplă şi modernă este uşor de utilizat

  • Acces rapid la setări

    Întrucât setările utilizate cel mai frecvent sunt vizibile de la prima privire, le puteţi selecta cu un singur clic, din meniul vertical sau din meniul de tip pop up

Fax

  • Redirecţionare fax

    Redirecţionarea documentelor primite prin fax prin e-mail sau către folderul SMB în loc de imprimare

  • IP-Fax

    Trimiterea de mesaje prin fax prin intermediul reţelei între MFP-uri Konica Minolta; compatibil atât color cât şi alb-negru

  • PC-Fax

    Transmitere fax direct de pe PC

  • Agendă telefonică partajată

    Agenda telefonică internă a MFP poate fi partajată cu clientul PC fax

  • Selectare tavă

    Selectarea tăvii de introducere/mediilor de printare şi a tăvii de ieşire pentru vizibilitate facilă a faxurilor primite

Functionality Fax
Functionality Green

Green

  • Temporizator eco-dinamic

    Analiza automată a orelor de lucru şi ajustarea temporizării modului sleep

  • ECO-metru

    Contor pentru elemente ECO, de ex. consum de energie

  • Printare ECO

    Panoul cu ecran tactil nu se aprinde pentru imprimare din modul sleep

  • Scanare ECO

    Scanarea documentelor fără încălzirea motorului de imprimare

  • Timer săptămânal

    Setarea temporizatorului modului sleep în funcţie de zi şi dată

Print

  • Printare directă

    Imprimare fără driver de PDF, XPS, DOCX, XLSX, PPTX, JPEG, TIFF, PS şi PCL

  • Printare de pe mobil

    Posibilitate de imprimare directă a documentelor de pe un dispozitiv mobil

  • MyTab

    Personalizarea driver-ului imprimantei

  • Joburi în aşteptare

    Joburile ce nu pot fi imprimate, de ex. din cauza dimensiunii nedisponibile a hârtiei (copiere, imprimare şi transmitere fax) sunt ignorate de joburile consecutive

  • Driver universal imprimantă

    Un singur driver de instalat, gestionat şi întreţinut

Functionality Print
Functionality Scan

Scan

  • Blank page removal

    Automatic deletion of blank pages e.g. when scanning mixed simplex and duplex documents

  • Adnotare scanare

    Ştampilare de ex. a datei/orei, inserarea unui număr sau a unui text personalizat pe documentele scanate în scopuri de arhivare

  • Scan preview

    Oferă previzualizare în timp real a originalelor scanate în scopul verificării înainte de trimitere

  • Programe de scanare

    Presetarea originalului, a fişierului scanat şi a destinaţiei pentru joburi de scanare uzuale

  • Scanare către URL

    Reduceţi încărcarea reţelei companiei prin trimiterea unui simplu URL către destinatar în locul unui fişier de mari dimensiuni

  • Scan-to-Me/Home

    Scanare directă către adresa personală de e-mail (Me) sau către folderul SMB (Home) pe baza informaţiilor din Active Directory

Security

  • Drepturi de acces

    Drepturile de acces la funcţii pot fi acordate la nivel de utilizator (până la 1.000 de conturi pe MFP)

  • Autentificare

    Acces utilizator cu parolă, nume de utilizator + parolă, card ID sau scaner al degetului

  • bizhub SECURE

    Activaţi funcţiile de securitate adecvate pe multifuncţional pentru a vă asigura că datele corporaţiei sunt în siguranţă

  • Criptare date

    Criptarea datelor stocate pe hard disk şi protecţie prin parolă a accesului la hard disk

  • Anti-virus integrat

    Antivirus-ul Bitdefender protejează împotriva viruşilor care se răspândesc în interiorul şi exteriorul unei organizaţii (opţional)

  • Ştergere temporară a datelor

    Datele joburilor de copiere, imprimare, scanare şi trimitere prin fax sunt şterse automat după finalizarea jobului

Functionality Security

mai mult

/5 reviews

  •    75 zile,8 ore si 9 minute

    Recomand cu incredere URY STORE. Servicii impecabile, comunicare foarte buna, produse livrate la timp. Mult succes cu business-ul!

  •    105 zile,18 ore si 48 minute


  •    127 zile,12 ore si 12 minute

    Am fost placut surprins de interactiunea cu personalul magazinului. Comanda s-a derulat normal, produsul ajuns cu bine. Marele atu este ca au produse care nu sunt aduse de alte magazine din tara noastra.

  •    129 zile,12 ore si 46 minute


  •    147 zile,13 ore si 16 minute

    Servicii de nota 10. Am achiziționat un o imprimanta multifuncțională și sunt foarte mulțumită atat de produs, cât și amabilitatea și promptitudinea personalului.

  •    148 zile,4 ore si 57 minute


  •    148 zile,18 ore si 7 minute


  •    163 zile,18 ore si 39 minute

    Cooperare excelenta!

  •    171 zile,16 ore si 21 minute

    Foarte prompți și serviabili ! Laptopul încă nu l-am primit, dar serviciile au fost ireproșabile.

  •    189 zile,18 ore si 51 minute

    Am comandat un leptop la ei s-au mișcat foarte repede și ok.Recomand

  •    192 zile,12 ore si 10 minute

    O echipa foarte dinamica care știe să interacționeze cu oamenii.Am comandat un monitor care a ajuns intact și la timp .

  •    246 zile,11 ore si 56 minute

    Locație superbă,amabilitate,promptitudine, merită vizitat,și vei rămâne plăcut surprins de ceea ce vei vedea !!!

  •    262 zile,10 ore si 8 minute

    Copiaza denumirile de la Zona Store

  •    270 zile,14 ore si un minut

    Corecții si la timp

  •    280 zile,15 ore si 25 minute


  •    289 zile,13 ore si 40 minute


  •    295 zile,19 ore si 59 minute

    LUP!

  •    302 zile,13 ore si 9 minute

    Am cumpărat o imprimantă HP 135a de la acest magazin. Totul a mers impecabil de la început: comunicarea a fost promptă, am primit la timp și în stare bună ce am comandat, iar la urmă ne-am mulțumit și felicitat reciproc! Recomand magazinul!

  •    308 zile,12 ore si un minut

    Oamenii sunt foarte prompți, s-au oferit chiar să verifice compatibilitatea produselor pe care le-am comandat de la ei cu cele comandate din altă parte. M-au ajutat cu sfaturi și link-uri către paginile produselor și driverelor. Recomand.

  •    312 zile,12 ore si 38 minute


Produsul este nou si comercializat in ambalajul original al producatorului.

Ce înseamnă refurbished? Ce înseamnă laptop refurbished și ce înseamnă calculator refurbished?

Un calculator refurbished reprezintă un computer în stare excelentă de funcționare. Spre deosebire de unul nou, acesta a fost folosit anterior.

Proveniență

Sursele noastre de tehnică de calcul recondiționată provin din echipamente de leasing și stocuri excedentare, în principal din Europa de Vest sau Statele Unite. Aceste surse asigură un flux constant de cantități considerabile de PC-uri brand, laptopuri brand, monitoare, servere, etc. Echipamente de leasing – corporațiile, companiile mari, instituțiile financiare sau cele guvernamentale tind să închirieze prin leasing tehnică de calcul nou-nouță de la mărci recunoscute și apoi să înlocuiască întreaga gamă de echipamente în cicluri de 3-5 ani. Stocuri excedentare – din diferite motive, vânzătorii tind să acumuleze stocuri excedentare de tehnică de calcul. Deși acestea nu se mai află în prim-planul dezvoltării tehnologice, acestea au fost și încă sunt considerate avansate și mai mult decât capabile.

Cum le pregătim?

1. Ștergerea datelor

În ceea ce privește implicările legale, ștergerea datelor este un pas extrem de important în procesul nostru de recondiționare, toate dispozitivele de stocare fiind șterse la primul contact. Datorită naturii surselor noastre de aprovizionare, există șanse ca date confidențiale să rămână în urmă pe sistemele informatice achiziționate de noi. Pentru a preveni posibilele breșe sau exploatări neautorizate, toate dispozitivele de stocare sunt șterse în siguranță în conformitate cu cele mai înalte standarde.
Dezasamblarea, reparația, înlocuirea, reasamblarea
După ștergerea datelor de pe dispozitivele de stocare, toate echipamentele sunt supuse examinării amănunțite și sunt verificate atât din punctul de vedere al functionalității cât și cel estetic. Aceasta este o etapă vitală a recondiționării, deoarece componentele defecte sau cele lipsă sunt reparate sau înlocuite pe loc de tehnicienii noștri. Totodată, în etapa aceasta putem reconfigura produsul în funcție de nevoile clienților noștri. În cazuri rare, se efectuează reballing la chip-uri BGA cu propriul nostru aparat de reballing de către personalul calificat. În cele din urmă se reaplică pasta termică pe componentele specifice și sunt montate restul componentelor, trecând la următoarea etapă.

2. Curățarea

Toate dispozitivele electronice inclusiv echipamentele IT necesită o curățare temeinică după perioade lungi de utilizare. Atât exteriorul cât și interiorul sunt curățate pentru a îndepărta praful, murdăria și diverse particule care se găsesc în interiorul sau pe suprafețele perifericelor. Tehnicienii noștri folosesc o combinație de aer comprimat și instalații dotate cu ventilatoare de evacuare de înaltă performanță pentru a îndepărta eficient praful de pe componente, radiatoare, canale și interiorul pereților carcasei. Exteriorul carcaselor, suprafața capacelor laptop-urilor, tastaturie și ecranele monitoarelor / LCD-urilor sunt curățate cu lichide de curățare specifice pentru a elimina orice urmă de praf și alte impurități cum ar fi urmele de adeziv. Controlul calității refurbishing Toate echipamentele trebuie să treacă printr-un test final de calitate înainte de instalarea software-ului și / sau ambalarea și transportul. Toate componentele sunt verificate de tehnicienii noștri, programele de depanare și benchmarking verifică stabilitatea și funcționalitatea sistemului, asigurându-ne că totul este pe deplin operațional. Toate rezultatele testelor sunt documentate și înregistrate digital. Dacă un echipament nu trece de controlul calității, acesta va fi trimis înapoi la dezasamblare și reparații. Dacă echipamentul trece testul, componentele externe care prezintă semne de uzură sau zgârieturi ușoare primesc un strat nou de vopsea sau li se aplică un strat de folie; Echipamentele din categoria 2 și 3 cu urme de lovituri și zgârieturi adanci pot fi supuse unor proceduri mecanice de reparație până când își recapătă forma originală; tastaturile decolorate ale laptopurilor sunt retipărite cu propria imprimanta specială pentru tastatură. De asemenea tastaturile pot primi o alocare și o limbă diferită chiar și la cererea clienților.

3. Instalarea softwareului

Odată cu finalizarea curățării și al controlului calității, tehnicienii noștri vor începe instalarea sistemelor de operare care pot include Linux sau Microsoft Windows, conform solicitărilor clienților noștri. Datorită parteneriatului nostru cu Microsoft, am obținut licențe pentru sisteme de operare (MAR) specifice partenerilor autorizați pentru recondiționare. Astfel, le putem oferi clienților noștri prețuri mult mai accesibile decât oricând pentru licențele sistemului de operare Windows. Tehnicienii software vă asigură că sistemele de operare instalate de noi sunt întotdeauna la zi cu cele mai recente service pack-uri.

4. Ambalare, transport

Toate echipamentele noastre sunt sigilate, ambalate, etichetate și gata de expediere la nivel național și internațional. Metodele și materialele de ambalare pe care le folosim îndeplinesc unele dintre cele mai înalte standarde pentru protejarea și menținerea integrității produsului în timpul transportului. Materialele noastre de protecție și de umplutură includ separatoare de carton de înaltă calitate și de înaltă densitate, folie individuală de protecție pe fiecare produs și folie cu bule mari (sau polistiren în funcție de tipul produsului).